Dövlət Baytarlıq Nəzarəti Xidmətinin
AÇIQ TENDER ELANI
11.04.2018

A+
A
A-

Azərbaycan Respublikası Kənd Təsərrüfatı Nazirliyi yanında Dövlət Baytarlıq Nəzarəti Xidməti Xidmətin strukturuna daxil olan təşkilatlar üçün ofis maşın və avadanlıqlarının satınalınması məqsədilə

AÇIQ TENDER ELAN EDİR

 

Tender 1 (bir) lot üzrə keçirilir.

Lot-1. Xidmətin strukturuna daxil olan təşkilatlar üçün ofis maşın və avadanlıqlarının satınalınması.

Təklif zərflərinin açılışı 25 may 2018-ci il saat 16.00-da iddiaçıların və onların səlahiyyətli nümayəndələrinin iştirakı ilə Azərbaycan Respublikası Kənd Təsərrüfatı Nazirliyi yanında Dövlət Baytarlıq Nəzarəti Xidmətində keçiriləcəkdir (Bakı şəhəri, Binəqədi rayonu, 8-ci mikrorayon, 3123-cü məhəllə).

Tenderdə iştirak etmək istəyənlər 200 manat məbləğdə iştirak haqqını göstərilən hesaba köçürdükdən sonra əsas şərtlər toplusunu tender komissiyasının əlaqənləndiricisi Mustafa Allahverənovdan ala bilərlər.

Telefon: (+99412) 562-97-72.

Faks: (+99412) 562-66-06.

 

Dövlət Xəzinədarlığı Agentliyi

7-ci fond

Kod: 210005

VÖEN: 1401555071

M/h: AZ41NABZ 01360100000000003944

S.W.I.F.T BİK CTREAZ22

Vəsaiti alan: Dövlət Baytarlıq Nəzarəti Xidməti

İBAN: AZ 27CTRE 00000000000002577701

VÖEN: 1500504901

Büdcə səviyyəsi kodu – 7

Büdcə təsnifatı kodu: 142340

 

Tenderdə iştirak haqqı geri qaytarılmır.

Tenderin əsas şərtlər toplusu Azərbaycan dilində hazırlanacaqdır.

İştirakçılar aşağıdakı sənədləri 24 may 2018-ci il saat 17.00-a kimi tender komissiyasına təqdim etməlidirlər.

Göstərilən vaxtdan sonra təqdim olunan tender təkliflərinə komissiyada baxılmayacaq və zərflər açılmadan geri qaytarılacaqdır.

Tender təklifi və zərflərin bağlanan hissəsi iddiaçı tərəfindən imzalanıb möhürlənməlidir. Zərflərin üzərinə lotun nömrəsi, əsli, surəti və 25 may 2018-ci il saat 16.00-a kimi açılmamalıdır sözləri qeyd olunmalıdır.

Malgöndərənin (podratçının) tender təklifinin 2 faizi həcmində, ən azı 60 bank günü qüvvədə qalan (zərflərin açıldığı tarixdən) səlahiyyətli bank tərəfindən verilmiş təminatı təqdim edilməlidir. Tender təkliflərinin qiymətləndirilməsi zamanı ən sərfəli qiymətə, yüksək keyfiyyətə, müqavilənin vaxtında icra edilməsinə, iddiaçının potensial maliyyə və texniki imkanlarına, aidiyyatı işlər üzrə təcrübəsinin olmasına üstünlük veriləcəkdir.

İştirakçılar aşağıda qeyd olunan sənədləri 16 may 2018-ci il saat 17.00 –a kimi tender komissiyasına təqdim etməlidirlər:

- tenderdə iştirak etmək üçün ərizə;

-iştirak haqqının ödənilməsini təsdiq edən bank sənədi;

- malgöndərənin (podratçının) tam adı, hüquqi statusu, qeydiyyatdan keçdiyi ölkə və rekvizitləri;

- malgöndərənin (podratçının) ixtisas göstəricilərinə dair məlumat;

- malgöndərənin (podratçının) son bir ildəki (əgər daha az müddət fəaliyyət göstərirsə, bütün fəaliyyəti dövründəki) maliyyə vəziyyəti barədə bank tərəfindən verilmiş arayış;

-iddiaçının vergilərə və icbari ödənişlərə dair borcunun olub-olmaması haqqında müvafiq arayış.

Göstərilən sənədlər tələb olunan qaydada hazırlanıb müəyyən vaxtda tender komissiyasına təqdim olunarsa, həmin iştirakçılar iddiaçı kimi qeydə alınacaqlar. Tender proseduru “Dövlət satınalmaları haqqında” Azərbaycan Respublikasının Qanununa uyğun keçiriləcəkdir.

Telefonlar: (+99412) 562-97-72.

Faks: (+99412) 562-66-06.

 

www.tender.gov.az

 

Tender komissiyası

 

12.04.2018
189

Nəşrlər

  • 13-14(293-294) 20 sentyabr 2018-ci il

  • 12(292) 28 avqust 2018-ci il

  • 10-11(290-291) 24 iyul 2018-ci il

  • 09(289) 21 iyun 2018-ci il

Bannerlər